Az Against the Darkmaster (Támadás a Sötét Úr ellen) egy hagyományos asztali hősi fantasy szerepjáték, amelyet klasszikus fantasy történetek inspiráltak, és amelynek célja, hogy a hősi tetteket és a heavy metal harcokat megelevenítse a játékotokban.

Ha összekevered a Gyűrűk Urát és az Idő kerekét, megszórod egy kis Labirintussal és Sárkányölővel, és mindezt egy turmixgépbe teszed, egy jó adag klasszikus heavy metallal együtt, akkor egy tipikus Támadás a Sötét Úr ellen játékmenetet kapsz.

Ellenállsz a fenyegető Árnyéknak? Válaszolsz a kaland hívó szavára?

Az Against the Darkmaster játékban te és barátaid vitéz hősök szerepét töltitek be, és együtt álltok a Sötétség látszólag elsöprő erejével szemben.

Távoli országokba utaztok, szörnyű veszélyekkel néztek szembe, ősi ereklyéket fedeztek fel, és zászlótok alá gyűjtitek a világ seregeit, hogy legyőzzétek a világot fenyegető legfőbb Gonoszt: a Sötét Urat!

A játék 2020-ban jelent meg egy sikeres Kickstarter kampány során, Against the Darkmaster néven. Magyar megjelenés 2021-ben várható.

Az Against the Darkmaster nincs egyetlen játékkörnyezethez sem kötve, de a fantasy irodalom sajátos alfaját szem előtt tartva készítették. Inspirációt merít a klasszikus hősi fantasy történetekből, és megpróbáltuk megragadni e történetek érzését, a játékrendszerbe illesztve néhány alapvető tematikus elemüket .

Ezzel az Against the Darkmaster  tökéletes játék arra, hogy a kedvenc fantasy íród világán, vagy hogy a saját kvázi középkori világodon kalandozzatok.

De az Against the Darkmaster  mindenekelőtt a létrehozott karakterekre, az őket vezérlő szenvedélyekre és választásaikra összpontosít, mivel a hősöket nem a legyőzött ellenségek számával, hanem a céljuk elérése érdekében hozott döntéseikkel mérik.

A játék egyetlen egyszerű mechanika köré épül: dobsz k100-at, hozzáadod a bónuszodat, és megnézed az eredményt egy táblázatban, hogy kiderítsd a karaktered cselekedeteinek kimenetelét. Ezáltal a játék könnyen és gyorsan elsajátítható még új játékosok számára is, a részletek feláldozása nélkül.

Az Against the Darkmaster  12 különféle fajjal, 13 kultúrával, 6 hivatással és több tucat különböző háttérrel nem csak a kívánt karakter testre szabási lehetőségét biztosítja, hanem segít egy olyan hős létrehozásában is, akiről úgy érzed, mintha egyenesen egy hősi fantasy történet oldalaiból pattant volna elő!

Merészkedj be a Gonosz erői által ostromolt fantáziavilágba! Vándorolj a pusztán és a Sötét Vidéken! Nézz szembe hatalmas veszélyekkel, és pihenj meg abban a néhány biztonságos menedékházban, amelyek még mindig képesek ellenállni a Sötét Úr veszedelmes befolyásának. A Támadás a Sötét Úr ellen részletes utazási rendszere minden utazást igazi kalanddá változtat!

Ellenségeidet csonkolhatod, elkábíthatod és megölheted. A halálos támadások és a gonosz kritikus találatok olyan gyorssá és brutálissá teszik a harcot, mint egy speed metal szóló! Minden ütés halálos lehet, ezért bölcsen válassz harcot és taktikát.

Alakítsd ki karaktered sorsát kizárólag a döntésein keresztül, a Szenvedélyek és Motivációk rendszerével a motivációkat és a célokat játékba hozva anélkül, hogy veszélyeztetnéd a szerepjátékba való elmélyülést.

Kóstolj bele a varázslásba, vagy válj a mágia valódi mesterévé, eltorzítva varázslataidat, hogy rendkívül erőteljes hatásokat hozz létre, de jól vigyázz, nehogy felkeltsd a Sötét Úr figyelmét!

A mágiarendszer mágiapontokon és varázsiskolákon alapul, ami a maximális rugalmasság érdekében minden karakter számára nyitva áll .

A könyv végig tömve van zseniális fekete-fehér illusztrációkkal, található benne egy Bestiárium 60 lénnyel, és egy három részes bevezető kaland.

Terjedelem: 580 oldal, közel A/4 formátumban!

 

Néhány értékelés DTRPG-n:

  • „Ez az a játék, amit bárcsak a tini önmagamnak adhatnék! A hagyományos mechanikák és a modern meglátások és törekvések csodálatos keveréke. A fantasy asztali szerepjátékokhoz írt szerelmes levél, a lehető legjobb értelemben.”
  • „Az Against the Darkmaster  a Középfölde szerepjáték (MERP) utódja, azzal megegyező hangulattal csak épp nincsenek közvetlen utalások Középfölde világára. Egy nagyszerű rendszer egyértelmű és tömör új változata. A karakterfejlődés egyértelmű és könnyű, a harcok brutálisak és halálosak… szerencsére ott vannak a szenvedélyekből nyerhető Motivációs Pontok szabályai, amikkel könnyebb a túlélés.
    Van egy szép karakterfejlesztési rendszer, egy nagyszerű harcrendszer, egy jó vagyonrendszer (nem kell számolni minden egyes aranyat), utazási szabályok, sok varázslat és egy jó bestiárium.
    Egy civilizáltabb kor elegáns és teljes játéka.”

A hevimetál legyen veletek!